יום רביעי, 16 בנובמבר 2016

סופר-מון

כולנו חיכינו השבוע בציפייה לראות את הסופר-מון. 
ירח גדול ובהיר שלא נראה כמותו כבר 68 שנים.
יש לי סיפור קצר שאמי היקרה העבירה לי, מאז אני מספרת אותו לכל מי שאני פוגשת בדרך - ואשמח להפיץ את הבשורה גם פה.
כשהייתי קטנה וראיתי את הירח, אמא תמיד אמרה לי להביט בו ולחייך. 
לא חושבת שהייתה לזה סיבה כלשהי - זה פשוט מה שהיא אמרה ותמיד יישמתי את זה. 
בגיל 20 טיילתי לבד בהודו וברגעים שבהם הרגשתי בודדה הסתכלתי על הירח וחייכתי. 
תחשבו על זה - כל לילה יש ירח, בכל מקום בעולם, ולכם יש סיבה לחייך כל ערב ק-ב-ו-ע לכל החיים! 
עסק משתלם לא? 

מחשבה לסיום: הסופר-מון הבא יקרה רק ב- 2,034... איפה תהיו אז? 


2 תגובות:

  1. מתוקה שכמוך!
    גרמת לי לחייך!
    מעניין שבחרנו נישא דומה לבלוג שלנו...

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה שגרמתי לך לחייך, מקווה שמעתה ואילך כל ערב תהיה לך סיבה לחייך כשתביטי לירחץ
      נשיקות

      מחק