יום ראשון, 17 בדצמבר 2017

גרמניה והנס הפרטי שלי

בחג החנוכה הזה אספר לכם על הנס הפרטי שקרה לי. 
סופ"ש ארוך בפרנקפורט עם חברות, כייף לא? 
אכן היה כייף אך זה נגמר לא כפי שחלמתי... לאחר שהתאוששתי וטראומת האירוע מהדהדת באוזניי- התפניתי נפשית לרשום על זה.
נסענו לגרמניה שש חברות מהעבודה. ימים צבעוניים שלפני חג המולד, קור מקפיא, הרחובות מלאי קישוטי כריסמס ועצי אשוח מהממים, שופינג, מסעדות שוות, שלג.
ערב אחד עלינו לחדר להניח את השלל שרכשנו ואחת הבנות הציעה שנכין תה להתחמם עם כף חשמלית שהביאה מהבית. התנדבתי להכין את התה, ואז היה פיצוץ חזק, הכף החשמלית התפוצצה, זה הרגיש כמו פיגוע. ענן כיסה את החדר ונכנסו לי רסיסים לעיניים (מאוחר יותר גיליתי שאלו היו רסיסי עופרת). הוצאתי לעצמי רסיס מהעין והעיניים כאבו לי.
שעת לילה מאוחרת והתחלנו לחפש בית חולים פתוח, משימה לא פשוטה בפני עצמה. איתרנו רופא שהוציא את הרסיסים שנותרו בעיניי ואמר שכתוצאה מהפגיעה יש לי שריטות בקרנית. קיבלתי אנטיביוטיקה והשתחררתי.
כשחזרתי לארץ הלכתי לבית החולים שם אמרו שיש לי קרע ברשתית ואני צריכה לעבור ניתוח חירום. 
ברוך השם עברו שבועיים מאז. טפו טפו הכל בסדר. 
תודה לאל שזה נגמר כך ולא אחרת. 
חג הניסים כבר אמרתי? 

אני והיפות שלי

4 תגובות:

  1. לגמרי נס! חג אורים שמח, מלא באור וניסים

    השבמחק
  2. וואי זה היה ממש מלחיץ! העיקר שנגמר ואת מאחורי זה!

    השבמחק
  3. מיטל את כזאת מהממת ��
    רק אחת חיובית כמוך תסתכל על מה שקרה בצורה כזו!! אין עליייייך!
    מאחלת לך שהמצב ישתפר במהרה ושתמשיכי להיות ככ חייכנית ומהממת:)
    אוהבת ❤

    השבמחק
  4. איזה פוסט !!! ואו נס פרטי.. חוויה מפחידה שתמיד נזכור. מאחלת לך רק בריאות ושתמיד נמצא את האור בחיים

    השבמחק