יום חמישי, 24 במאי 2018

ירח דבש בארה"ב: חלק שני - לוס אנג'לס וסן דייגו

את החלק השני של ירח הדבש המשכנו בעיר לוס אנג'לס- בירת הזוהר המפורסמת הייתה פחות שווה משדמיינו. חלמנו על מקום נוצץ עם גלאם מכל עבר, דבר שהתחוור לנו כשגוי עם המון הומלסים ברחובות וחנויות מזכרות לתיירים בכל מטר. כל אדם שני עוצר אותך, מנסה לשכנע אותך ללכת לסיור שהוא מארגן או רוצה נדבה.
עם זאת, מגניב ומרגש לראות את שמות הכוכבים האהובים על מדרכות הוליווד אך קחו בחשבון שזו עיר שניתן למצות תוך יומיים.

הצטלמנו עם השלט הכי מפורסם בעולם - HOLLYWOOD שמככב באינספור סרטים וסדרות.


עשינו יום טיול באולפנים המפורסמים של וורנר ברדרס. בסיור, המדריכה סיפרה על הסרטים והסדרות שצולמו ברחבי המקום העצום הזה. זיהינו מקומות מוכרים והבנו כיצד בונים בית ורחובות שלמים מדיקט וקרטון - יחד עם זאת, הכל נראה לגמרי אמיתי. ראינו את לוקיישן הצילומים של אלן דג'נרס והמפץ הגדול, היכן צולם הארי פוטר ואת התלבושות של הנציגות הישראלית השווה שלנו בהוליווד, גל גדות בסרט "וונדרוומן".
במהלך הסיור ביקרנו גם באתר הצילומים של הסדרה "Friends" וישבנו על הספה המפורסמת. חווייה מומלצת.

נכנסתי לשבת בפגישה חשובה בבית הלבן והרגשתי חשובה לרגע.

עשינו סיבוב בבוורלי הילס, עם בתי העשירים מנקרי העיניים, נפעמנו משלל מכוניות היוקרה שחוצות את הרחוב וטיילנו ברודיאו דרייב היוקרתית, השדרה שהתפרסמה בסרט "אישה יפה" עם שלל חנויות יקרות להפליא שמביך היה להיכנס אליהם.

מלוס אנג'לס נסענו לסן דייגו שם ביקרנו בעולם המים, חוויה מטורפת וכייפית. עולם המים הוא פארק ענק שמכיל את כל החיות הימיות המפורסמות. ראינו כרישים מקרוב, מופע מרהיב של דולפינים ולווייתנים, פינגווינים קטנים ועוד המון חיות. יום שכולו כייף ואוכל. מומלץ (ומשתלם) לרכוש מראש באתר כרטיס שמכיל כניסה ואוכל ללא הגבלה.
המשך יבוא :)

תגובה 1:

  1. לירח דבש הייתי לוקחת איתי קודם כל חפיג'מת סאטן כדי שיהיה לי הכי מפנק שיששש

    השבמחק