יום שישי, 25 ביוני 2010

משפחה

ישנו משפט עתיק אחד האומר שאפשר לבחור (ולהחליף) בן זוג, ניתן לבחור ולהחליף את מקום המגורים, את המקצוע בו בחרנו אבל את המשפחה אי אפשר לבחור ו/או להחליף. כיום אפשר כבר לבחור את מין היילוד, צבע עיניו, עורו, גובהו וכו' אם רק תבחר באדם הנכון להביא איתו ילדים לעולם. לכן גם המשפט החכם והעתיק הנ"ל לא עמיד במיוחד..
אני בת זקונים במשפחה בת שש נפשות, האמת שבלי עין הרע התרחבנו פלאים מאז ה-6 מכיוון שלכל אחיי (חוץ ממני) יש ילדים וכיוצא בזה. לעניות דעתי זה הזוי ומוזר גם יחד שרוב בני האדם פועלים באותו המנגנון של להתחתן, להביא ילדים ולהקים תא גרעיני משלהם. ועדיין - על אף שגרעין המשפחה "הסטנדרטית" משתנה עם השנים, עדיין רובנו פועלים כך.
במשך שנים אימי שתחיה גידלה אותי ואת אחיי בידיעה שהאחים שלי הם הדבר החשוב והקרוב ביותר שיש וקיים בעולם הזה - וכדוגמא היא הסבירה שאחותי לעולם לא תנסה לגנוב את החבר שלי מה שחברה מזדמנת כן יכולה לעשות. היום, מכשעזבתי את הבית אני באמת חושבת ככה - אין כמו משפחה!
כשגרתי בבית רק רציתי לעזוב את הבית ולחיות לבד ואמי טענה שעוד אתגעגע ל"חפירות" שלהם ולסיפורים שחוזרים על עצמם- אני לעומת זאת הייתי סקפטית בנוגע לזה אבל להפתעתי כיום, מזה כחודש לאחר שעזבתי את הבית לחיים עצמאיים (אם תשאלו אותי- חמש שנים מאוחר מידיי) אני רק מחכה לארוחות המשפחתיות של ערב שישי בכדי לראות את כולם.
כנראה שאמא תמיד צודקת..

4 תגובות:

  1. מיטלי,
    תתחדשי על הבלוג החדש שלך.
    כייף לקרוא אותך פה (למרות שמתגעגעת לשמוע פנים מול פנים).
    מבטיחה לעקוב.
    ולא סתם... אני המנויה הראשונה שלך :)

    השבמחק
  2. תודה מתוקה שלי :)
    הכבוד הוא לי שאת המנויה הראשונה שלי!

    השבמחק
  3. על אף גילך הצעיר, את אדם בוגר מאוד.
    תתפלאי לשמוע שלמדתי ממך לא מעט, אולי זה ישמע לך כקלישאה, אך מכל מלמדי השכלתי.
    הזכרת לי את הבית החם, את האוכל, את הריח....
    היה משהו מאוד מוכר בכתיבה שלך משהו מאוד אישי ומאוד שלי- כאילו דיברת מתוך הראש שלי.
    אנחנו נמצאים בעולם שרץ כל כך מהר מבלי לבדוק האם הרגליים על המסלול הנכון העיקר לרוץ. רק אלו שבאמת רוצים לעשות משהו שיספק אותם נפשית, מעבר לכספית שזה גם חשוב, מסתכלים אחורה ורואים שהמסלול אינו נכון ופתאום את רואה שבגיל 40 משנים פאזה.
    זה שלמדת , זה חשוב וטוב וירים אותך במקומות עבודה ויגרום לך להרגיש שאת עם כולם לא מתחת ולא נמצאת כאן כי את נראת טוב או כאן רק לרגע.
    חשוב לי להבהיר לך שאם לא תעשי משהו שימלא אותך, תתרוקני מהר מאוד - אבל אל תמהרי, אני מאמינה שאת, אני ועוד אנשים בשכבת הגיל שלנו ואולי קצת יותר עדיין לא יודעים מה באמת אנחנו רוצים לעשות. במה שכרגע את צריכה להתעסק זה לעבוד למטרת עבודה וקידום אישי + שיפור יכולות וכישרונות בנוסף לכלכל את עצמך בכל חודש.
    אוהבת אותך
    אמשיך לעקוב.....

    השבמחק
  4. שירני, אני שמחה שהצלחתי לגרום לך להיזכר בעברך עם המשפחה הנפלאה שלך..
    אני מקווה שאנחנו בדרך הנכונה להגשים את החלומות והמטרות שלנו, נדע זאת רק בעתיד אם ונצליח לסמן "V".

    השבמחק