יום שישי, 18 ביוני 2010

בחירת כיוון (WTF??)

היי לכולם, הגעתם לבלוג הראשון שלי -מקווה שיהיו עוד הרבה כאלה בהמשך...
רציתי לשתף אתכם בסוגייה שמעסיקה אותי רבות בשנה האחרונה-
איך בגיל כה צעיר (25) אני אמורה לבחור את הכיוון שלי - שבעיקרון אמור ללוות אותי כל חיי??
בגיל צעיר זה צריך להחליט עם מי אבלה את שארית חיי - נושא לבלוג בפני עצמו
ובגיל צעיר זה אני צריכה להחליט מה לעשות עם עצמי
זה הגיוני?
רק סיימתי תואר בשקר כלשהו וכבר "נזרקתי" למים בכדי למצוא את עצמי... מאיפה לי לדעת מה אני בכלל רוצה לעשות? שאני רוצה להיות מנהלת שיווק או אשת עסקים מצליחה כל חיי? ואם זה ישעמם אותי? אז שוב להיכנס ללופ של מעגל חיפוש העבודה, ראיונות, להיות נחמדה OVER, לבקש ממכרים שאם במקרה הם שומעים אז שיעבירו את קורות החיים שלי הלאה... מוכר?!
למה לא יכלתי להיוולד למשפחה עשירה במיוחד, שהוריי יורישו לי את רוב נכסיהם ואהיה מנהלת השיווק בחברה הענקית והמצליחה שלהם? הרי הכל נשאר במשפחה לא?
לא פעם יצא לי לראות אדם מבוגר שעובד בעבודה אחת כבר איזה 20 שנה וממש להעריץ אותו! אני בטוחה שמכירים אותו בעבודה שלו ובטוח גם מעריכים אותו, איזה כייף לאנשים שהשגרה לא שוברת אותם, לא משתעממים מעבודה מונוטונית אחת לאחר מספר רב של שנים, היום בקושי יש את זה כבר.. אני מסתכלת על הסובבים אותי ורוב האנשים משתעממים מדברים מהר(ואני לא מדברת פה רק על עצמי), מכרים רבים נוטים להמשיך לחפש את עצמם גם בגיל 30 (יסלחו לי חבריי ה"בוגרים" בגיל) וגם בגיל 40..
השבוע יצא לי לשבת עם מכר בבית קפה על שיחה של מהות החיים - ומה אני הולכת לעשות עם עצמי - לפחות מבחינה תעסוקתית- והאמת שאין לי מושג!!
מישהו יכול לעזור לי?!

2 תגובות:

  1. Hey Meitaloosh-
    I love the fact that you are actually writing your own blog. I mean, in a way .this is part of your mahoot, or at least the beginning of it

    Yes sometimes its a struggle to find that balance between our true passions, and making money, but I believe that you can learn to be passionate about things you were never passionate about. Yes I can babble about the having the right dose of spirituality/religion/health/family, and a good amount of time in the mizrach harachok in order to find yourself, but tachlessss, .........you gotta ..fill in the blank, because we all have our own ways of getting
    there.

    Looking forward to reading your evolving blog.

    Yalla

    Looking forward to  

    השבמחק
  2. מזדהה עם כל מילה. מחכה לפוסט הבא שלך...

    השבמחק